Na tomto autě studenti učiliště Škody Auto pracovali dva roky
Zdroj: Škoda Auto
Zdroj: Škoda Auto
Má pohon všech kol, a tudíž může i do terénu
Zdroj: Škoda Auto
Na silnici působí skoro jako rallyový speciál
Zdroj: Škoda Auto
Uvnitř je už dojem naprosto jednoznačný
Zdroj: Škoda Auto
Závodní sedačky nejsou úplně pohodlné
Zdroj: Škoda Auto
Ovšem volant se drží parádně
Zdroj: Škoda Auto
Zadní sedačky tu nejsou. Místo nich je tu výrobník
Zdroj: Škoda Auto
pitné vody
Zdroj: Radek Pecák
Motor je z Octavie a má výkon 190 koní
Zdroj: Radek Pecák
Skla jsou z polykarbonátu
Zdroj: Radek Pecák
zadní spojler z karbonu
Zdroj: Škoda Auto
a světelná rampa je úplně stejná jako na rallyových fabiích
Zdroj: Škoda Auto
zrcátka pak jsou spíše symbolická
Zdroj: Radek Pecák
Kapota i zadní dveře se zajišťují závlačkami
Zdroj: Radek Pecák
O zadní dveře auto přišlo
Zdroj: Škoda Auto
Barvy jsou typické pro oddělení Škoda Motorsport
Zdroj: Škoda Auto