Škoda Vision iV - oficiální obrázky
Zdroj: Škoda Auto
Design přední části má sportovní ladění
Zdroj: Radek Pecák
Klasická maska chladiče zůstala i v běžném provedení
Zdroj: Škoda-Auto
Svítit nebude
Zdroj: Škoda-Auto
Na rozdíl od limitované úvodní edice
Zdroj: Škoda-Auto
Osvětlení této části zajišťuje 130 diod
Zdroj: Radek Pecák
Z boku jde spíše o zvýšené kombi
Zdroj: Škoda-Auto
V zadní části je tradičně velký zavazadlový prostor
Zdroj: Škoda-Auto
Palubní deska je svébytná, avšak ve stylu Octavie
Zdroj: Radek Pecák
Běžné verze budou mít látku i na palubní desce
Zdroj: Škoda-Auto
Využívá se i velký podíl přírodní vlny
Zdroj: Škoda-Auto
Vzadu je místa dost
Zdroj: Škoda-Auto
Zůstal zachován tradičně velký otvor do kufru
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej má úhlopříčku 13 palců
Zdroj: Škoda-Auto
Nad malým přístrojovým panelem je velký head-up displej
Zdroj: Škoda-Auto
V kufru jsou další "vychytávky" - například čistič nabíjecího kabelu
Zdroj: Škoda-Auto
Volič režimů jízdy je malinkatý
Zdroj: Škoda-Auto
Indukčně lze nabíjet dva telefony naráz
Zdroj: Škoda-Auto
Označení exempláře limitované edice na volantu
Zdroj: Škoda-Auto
Nabíjecí otvor je na pravém zadním blatníku
Zdroj: Škoda-Auto
Vpředu může být takováto plaketka
Zdroj: Škoda-Auto
Kola mají velikost až 21 palců
Zdroj: Škoda-Auto
Zdroj: Škoda-Auto
Světlomety mají nový design
Zdroj: Škoda-Auto
Pod přední kapotou nezbylo místo ani na kabely
Zdroj: Radek Pecák
Základní verze se budou nabíjet výkonem pouze 50 kW
Zdroj: Škoda-Auto
Označení velikosti baterie se nachází na zádi
Zdroj: Radek Pecák
Kůže je vyčiněna bez pomoci chemie
Zdroj: Radek Pecák
Pod centrální konzolou je další odkládací prostor
Zdroj: Radek Pecák
Enyaq v jízdě
Zdroj: Škoda-Auto
Ujet by měl na jedno nabití až 510 kilometrů
Zdroj: Škoda-Auto
Úvodní limitovaná edice obsahuje i prvky v barvě mědi
Zdroj: Škoda-Auto