Zdroj: Škoda Auto
S fabií jezdíme hlavně po silnicích středních Čech
Zdroj: Škoda-Auto
Design se změnil vzadu
Zdroj: Škoda-Auto
i vpředu
Zdroj: Škoda-Auto
v zadních náraznících jsou teď také odrazky
Zdroj: Škoda-Auto
To vůz opticky rozšiřuje
Zdroj: Škoda-Auto
Boční profil se při faceliftu samozřejmě nezměnil
Zdroj: Škoda-Auto
Ani velikost zavazadlového prostoru
Zdroj: Škoda-Auto
Vpředu je jiná čelní maska
Zdroj: Škoda-Auto
Světlomety jsou užší a vždy budou mít na spodním okraji pásek LED pro denní svícení
Zdroj: Škoda-Auto
Vybavenější varianty mají LED světla i vzadu
Zdroj: Škoda-Auto
Stejné designové úpravy podstoupil i kombík
Zdroj: Škoda-Auto
Jízdní vlastnosti prověřujeme s vozem obsazeným dvěma dospělými
Zdroj: Škoda-Auto
Podvozek je stále naladěný poměrně měkce
Zdroj: Škoda-Auto
Zadní část kombíku působí i po faceliftu mohutně
Zdroj: Škoda-Auto
Však také skrývá velký kufr
Zdroj: Škoda-Auto
I dozadu se posadí dospělí
Zdroj: Škoda-Auto
Kvalita materiálů v kabině se zlepšila
Zdroj: Škoda-Auto
Přibylo i několik chytrých řešení
Zdroj: Škoda-Auto
Zdroj: Škoda-Auto
Vzadu můžou být na přání dvě USB zásuvky
Zdroj: Škoda-Auto
Grafika přístrojových ukazatelů je přehlednější
Zdroj: Škoda-Auto
Zásadní novinkou je možnost instalace systému pro hlídání mrtvého úhlu
Zdroj: Škoda-Auto
a varování před blížícími se vozidly vzadu ze strany
Zdroj: Škoda-Auto
Fabia může jezdit až na osmnáctipalcových kolech
Zdroj: Škoda-Auto
V motorovém prostoru pracují vždy tříválce
Zdroj: Škoda-Auto
Jsou solidně odhlučněné
Zdroj: Škoda-Auto