Na venkovských silnicích se stále takovýchto Felicií pohybuje hodně
Zdroj: Radek Pecák
Felicia nezapře svůj původ ve Favoritu, je však zaoblenější
Zdroj: Radek Pecák
Po faceliftu získala masku podobnou té z octavie
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Vzhled zádě oživoval i pruh procházející svítilnami
Zdroj: Radek Pecák
Verze LX nebyla příliš vybavená
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska dodnes vypadá úhledně
Zdroj: Radek Pecák
Testovaný exemplář měl najeto pouze 23,5 tisíce kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít je dokonale přehledný
Zdroj: Radek Pecák
Na sedačky si nelze stěžovat
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu si sednou i dospělí
Zdroj: Radek Pecák
Ovladače jsou po ergonomické stránce dobře udělané
Zdroj: Radek Pecák
Jediným komfortním prvkem je rádio
Zdroj: Radek Pecák
Airbag nebyl ani pro řidiče
Zdroj: Radek Pecák
Okna se stahovala ručně
Zdroj: Radek Pecák
A zrcátka nastavovala manuálně
Zdroj: Radek Pecák
Řidič mohl zámek kufru odjistit táhlem
Zdroj: Radek Pecák
Řazení není vůbec špatné
Zdroj: Radek Pecák
Víčko nádrže se odemykání klíčkem pro zapalování
Zdroj: Radek Pecák
Taktéž se zamyká víko kufru
Zdroj: Radek Pecák
Ten je poměrně prostorný a dobře čalouněný
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem je plnohodnotná rezerva
Zdroj: Radek Pecák
Jediným odkládacím místem je kromě kapes ve dveřích schránka před spolujezdcem
Zdroj: Radek Pecák
Pohled na celou palubní desku
Zdroj: Radek Pecák
Vůz jezdil na ocelových discích
Zdroj: Radek Pecák
Zrcátka se v této výbavě nelakovala
Zdroj: Radek Pecák
Pod kapotou pracuje osvědčená třináctistovka
Zdroj: Radek Pecák
Odhlučněná je podstatně lépe než ve Favoritu
Zdroj: Radek Pecák