Galerie: Škoda Kodiaq

Kodiaq může mít pohon všech kol a má i dostatečnou světlou výšku na to, aby mohl vjet do terénu. Průjezdu loužemi jsme si při testovacích jízdách užili do sytosti, Občas jsme se ale svezli i po suchém asfaltu. Zajímavostí na bílém exempláři jsou diody svítící v masce chladiče. Interiér ve verzi Sportline je prakticky celý černý. Všechny ostatní mají i jiné sedačky s možností výškového i podélného nastavení opěrek hlavy. Masážní sedačky jsou za příplatek. Ovladače Smart Dials jsou skutečně užitečný nástroj k ovládání důležitých funkcí. Vzadu je místa dost, ale ne tolik jako v Superbu K dispozici jsou zde kapsy na telefony, držáky nápojů i další odkládací prostory. Kufr je i v základním uspořádání pětimístného vozu obrovský. Podlahu lze snížit a stále pod ní bude prostor na rezervu. Centrální konzole mezi předními sedačkami se využívá jen a pouze jako úložný prostory. Poprvé je Kodiaq k dispozici také ve verzi s pohonem plug-in hybrid.  Infografika Škoda.  Infografika Škoda.  Infografika Škoda.  Infografika Škoda.  Infografika Škoda.  Infografika Škoda.  Infografika Škoda. Kodiaq může mít pohon všech kol a má i dostatečnou světlou výšku na to, aby mohl vjet do terénu