Aby ostatní účastnici věděli, že je nezdržujete úmyslně, je lepší si vůz označit
Zdroj: Radek Pecák
Nejprve se vyhodnotí, jaký je tlak v prázdných nádržích CNG
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Technici jsou schopni změřit množství paliva z diagnostiky
Zdroj: Radek Pecák
A poté se jede tankovat "plná". V případě aut na benzin či naftu jsou pravidla o tankování jiná. Pak se opět posádky vrací k diagnostice
Zdroj: Radek Pecák
Natankovali jsme palivo za necelé tři stovky korun, které by nám stačilo skoro na 600 kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Ještě bylo třeba změřit, zda v pneumatikách není příliš vysoký tlak
Zdroj: Radek Pecák
Ideální jsou pneu s nízkým valivým odporem
Zdroj: Radek Pecák
V autech nemá být nic zbytečného, ale povinnou výbavu vyjmout nelze
Zdroj: Radek Pecák
Také je třeba dodržet správnou hladinu motorového oleje
Zdroj: Radek Pecák
Pak už jen technici zapečetili kapotu a dvířka k nádržím
Zdroj: Radek Pecák
A mohlo se vyrazit.
Zdroj: Radek Pecák
V cíli byly posádky po šesti hodinách a 326 ujetých kilometrech
Zdroj: Radek Pecák
Jak benzinová, tak i dieselová auta jsou schopna jet se spotřebou pod tři litry, ta na CNG lehce nad 2 kilogramy
Zdroj: Radek Pecák