Slavná Jawa v muzeu v Lučanech nad Nisou.
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Brzdy byly ještě bubnové
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Motor měl špičkový výkon
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sedlo vypadalo ještě skoro cestovně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Nádrže se tvarovaly podle těl jezdců
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Jezdec neměl k dispozici zbytečně moc přístrojů
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Odpružení zadního kola bylo kyvnou vidlicí
Zdroj: Deník/Radek Pecák
František Šťastný na dobovém snímku v plném závodním nasazení
Zdroj: Archiv/Radek Pecák
Model Abrex z předního pohledu
Zdroj: Se svolením Abrex
a stejný kousek ze zadního
Zdroj: Se svolením Abrex
Typ 637 ze závěru 60. let
Zdroj: Deník/Radek Pecák