
Tři z účastníků srazu před bránou továrny Škoda Auto v Kvasinách
Zdroj: Radek Pecák
Kolem sobotního poledne se vozy shromáždily na náměstí v Rychnově nad Kněžnou
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Vzácností jsou exempláře s pouze jedním párem světel. Jsou z prvních let výroby
Zdroj: Radek Pecák
Většina vozů byla lakována v zářivých, takzvaných bezpečnostních barvách
Zdroj: Radek Pecák
Oranžová nebyla jen jedna
Zdroj: Radek Pecák
Určitě nejstarším byl tento exemplář
Zdroj: Radek Pecák
Od mladších sourozenců se pozná i ukrytým hrdlem nádrže pod lištou na blatníku
Zdroj: Radek Pecák
Pak se již dělala klasická "dvířka"
Zdroj: Radek Pecák
Jeden pár světel propojovala silná lišta se specifickou cihličkou uprostřed
Zdroj: Radek Pecák
Toto už je vzhled vozů od roku 1972 dále
Zdroj: Radek Pecák
Nejstarší měly i jinou mřížku před motorem
Zdroj: Radek Pecák
A obešly se bez větracího otvoru za zadním okénkem
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadají novější exempláře
Zdroj: Radek Pecák
Motorem byla zážehová jedenáctistovka s výkonem 54 koní
Zdroj: Radek Pecák
Nejprve byly sedačky bez opěrek hlavy
Zdroj: Radek Pecák
Pět exemplářů jezdilo i v barvách Veřejné bezpečnosti
Zdroj: Radek Pecák
V Kvasinách oficiálně vyrobili jen padesát originálních vozů 130 RS
Zdroj: Radek Pecák
Na srazu byly k vidění i "erka" s upraveným designem
Zdroj: Radek Pecák
Někdy hodně
Zdroj: Radek Pecák
třeba i takto
Zdroj: Radek Pecák
nebo takto
Zdroj: Radek Pecák
Tento majitel má zřejmě v oblibě Ferrari Testarossa
Zdroj: Radek Pecák
Tato úprava přídě ve stylu Škody 1000 prý bývala svého času velmi populární
Zdroj: Radek Pecák
Zde si někdo vyhrál s interiérem
Zdroj: Radek Pecák
Řadicí páka jako pistole se hned tak nevidí
Zdroj: Radek Pecák
Erko je láska na celý život
Zdroj: Radek Pecák
Odpoledne se účastníci srazu vydali na orientační jízdu
Zdroj: Radek Pecák
ta je dovedla i do místa, kde tyto vozy vznikaly
Zdroj: Radek Pecák
Tedy do továrny Škoda v Kvasinách
Zdroj: Radek Pecák