Galerie: Test BMW X7

Velké SUV je překvapivě schopné i na zatáčkovitých silnicích Auto působí mohutně a světlomety mu dodávají osobitost Zadní partie ukazuje značnou výšku vozu Rozvor je hodně přes tři metry Zadní nárazník je hodně masivní X7 se nabízí se třemi motorizacemi Tento znáček letos signalizuje 50. výročí divize M Interiér také prošel velkou proměnou Sedadla uspokojí majitele každé postavy Rovněž vzadu je luxusní prostor I do třetí řady se dá vcelku pohodlně usadit Zadní sedadla se sklápějí pomocí elektromotorů Nákladovou hranu lze snížit díky vzduchovému odpružení Takto se nakládá po otevření pouze horní části víka Spodní část se složí do roviny Ovšem poté je zase obtížné v kufru na vše dosáhnout prostor pro uložení roletky Polštářek pro opření hlavy Na středové konzoli se zatím revoluce neudála Masážní sedačky se ovládají na dveřích Nastavení je pro změnu na boku Chcete teplý či studený nápoj? Volant je krásný Upravovat hlasitost lze snadno - knoflíkem Prémiový audiosystém fungoval výborně Znáček M je na přídi, na boku a samozřejmě na zádi brzdy připravené divizí M jsou dobře připravené i na takto výkonný a těžký vůz Osmiválec zabírá takřka celý prostor pod kapotou Zvuk linoucí se z výfuků je návykový Grafika zadních světel je upravená