Velké SUV je překvapivě schopné i na zatáčkovitých silnicích
Zdroj: Radek Pecák
Auto působí mohutně a světlomety mu dodávají osobitost
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie ukazuje značnou výšku vozu
Zdroj: Radek Pecák
Rozvor je hodně přes tři metry
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
X7 se nabízí se třemi motorizacemi
Zdroj: Radek Pecák
Tento znáček letos signalizuje 50. výročí divize M
Zdroj: Radek Pecák
Interiér také prošel velkou proměnou
Zdroj: Radek Pecák
Sedadla uspokojí majitele každé postavy
Zdroj: Radek Pecák
Rovněž vzadu je luxusní prostor
Zdroj: Radek Pecák
I do třetí řady se dá vcelku pohodlně usadit
Zdroj: Radek Pecák
Zadní sedadla se sklápějí pomocí elektromotorů
Zdroj: BMW
Nákladovou hranu lze snížit díky vzduchovému odpružení
Zdroj: Radek Pecák
Takto se nakládá po otevření pouze horní části víka
Zdroj: Radek Pecák
Spodní část se složí do roviny
Zdroj: BMW
Ovšem poté je zase obtížné v kufru na vše dosáhnout
Zdroj: Radek Pecák
prostor pro uložení roletky
Zdroj: Radek Pecák
Polštářek pro opření hlavy
Zdroj: Radek Pecák
Na středové konzoli se zatím revoluce neudála
Zdroj: Radek Pecák
Masážní sedačky se ovládají na dveřích
Zdroj: BMW
Nastavení je pro změnu na boku
Zdroj: Radek Pecák
Chcete teplý či studený nápoj?
Zdroj: Radek Pecák
Volant je krásný
Zdroj: Radek Pecák
Upravovat hlasitost lze snadno - knoflíkem
Zdroj: Radek Pecák
Prémiový audiosystém fungoval výborně
Zdroj: Radek Pecák
Znáček M je na přídi, na boku
Zdroj: Radek Pecák
a samozřejmě na zádi
Zdroj: BMW
brzdy připravené divizí M jsou dobře připravené i na takto výkonný a těžký vůz
Zdroj: Radek Pecák
Osmiválec zabírá takřka celý prostor pod kapotou
Zdroj: Radek Pecák
Zvuk linoucí se z výfuků je návykový
Zdroj: Radek Pecák
Grafika zadních světel je upravená
Zdroj: Radek Pecák