Auto jsme prověřili také v náročném terénu Jizerských hor
Zdroj: Radek Pecák
Citroën C5 Aircross se hodí i k cestám na chalupu po horších cestách
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil prozrazuje styl SUV
Zdroj: Citroën
Přední část působí sebevědomě
Zdroj: Radek Pecák
Uspořádání interiéru se trošku změnilo
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu jsou stále tři samostatné sedačky
Zdroj: Citroën
Opěradla lze sklápět
Zdroj: Citroën
Místa je tu dost
Zdroj: Radek Pecák
Kufr v plug-in hybridní verzi je menší
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem je totiž baterie
Zdroj: Radek Pecák
Přesto menší rodině postačí
Zdroj: Citroën
Palubní deska je uhlazená
Zdroj: Radek Pecák
a sedačky mají šmrnc
Zdroj: Citroën
Displej funguje dobře
Zdroj: Radek Pecák
Také místo ukazatelů je displej
Zdroj: Radek Pecák
Volant není úplně kulatý
Zdroj: Radek Pecák
Volič převodovky se zmenšil na nezbytné minimum
Zdroj: Citroën
Kapsy ve dveřích jsou prostorné
Zdroj: Radek Pecák
Líbí se nám také velké výdechy ventilace
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají dokonce také masážní funkci
Zdroj: Radek Pecák
možnost rychlodobíjení k dispozici není
Zdroj: Radek Pecák
označení hybridní motorizace na blatnících
Zdroj: Radek Pecák
Displej zobrazuje řadu funkcí
Zdroj: Radek Pecák
třeba graf spotřeby
Zdroj: Radek Pecák
je možné tak programovat čas nabíjení
Zdroj: Radek Pecák
Plasty na prahu zdůrazňují charakter SUV
Zdroj: Radek Pecák
Pro příjezd do města je možno "zamknout" elektřinu v baterii
Zdroj: Radek Pecák
Nová grafika zadních světel
Zdroj: Radek Pecák
a také těch předních
Zdroj: Citroën
Auto jezdilo na osmnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák