Focus Active je dobře připravený pro jízdu mimo silnice
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
V interiéru se mnohé změnilo
Zdroj: Radek Pecák
Displej je opravdu hodně velký
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají dobré vedení i rozměry
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu se také sedí pohodlně
Zdroj: Radek Pecák
Kufr není tak velký jako v Octavii, ale postačí
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem může být dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Háčky unesou dost
Zdroj: Radek Pecák
Výborná vychytávka na roletce
Zdroj: Radek Pecák
Otvor do kufru by mohl být větší
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
Na displeji se nastavuje i teplota
Zdroj: Radek Pecák
Startovací tlačítko není moc hezké
Zdroj: Radek Pecák
Změnil se také volič automatické převodovky
Zdroj: Radek Pecák
Oba typy USB jsou k dispozici
Zdroj: Radek Pecák
Head-up displej nahrazuje plastový štítek
Zdroj: Radek Pecák
Světla jsou silnou zbraní vozu
Zdroj: Radek Pecák
Označení verze je na boku
Zdroj: Radek Pecák
Obutí není přehnaně nízkoprofilové
Zdroj: Radek Pecák
Motor má slušný výkon i spotřebu
Zdroj: Radek Pecák
Je dobře odhlučněný
Zdroj: Radek Pecák
Na nosiče potřebujete speciální příčníky
Zdroj: Radek Pecák