Takřka ideální rodinné auto - nový Honda ZR-V
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Z boku vynikne dlouhá kapota
Zdroj: Radek Pecák
Na zádi jsou docela velká světla
Zdroj: Radek Pecák
Na přídi se designéři nepouštěli do žádných experimentů
Zdroj: Radek Pecák
Interiér se nese v klasickém duchu
Zdroj: Radek Pecák
Vše je přehledné
Zdroj: Radek Pecák
Sedadla mají i slušné boční vedení
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu se také sedí pohodlně
Zdroj: Radek Pecák
Kufr není z největších
Zdroj: Radek Pecák
Zvětšit se dá sklopením jednoho ze dvou částí opěradla
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem je malá schránka na výbavu
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavě řešená středová konzole
Zdroj: Radek Pecák
Displej má lehce zastaralou grafiku
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít je ve vyšších výbavách digitální
Zdroj: Radek Pecák
Snadné a rychlé: ovladače klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Páčkami se volí úroveň rekuperace
Zdroj: Radek Pecák
Přímo na volantu zapnete vyhřívání
Zdroj: Radek Pecák
Pásy se dají výškově nastavit
Zdroj: Radek Pecák
Prémiová audiosoustava má dostatek reproduktorů
Zdroj: Radek Pecák
třeba i na sloupku čelního okna
Zdroj: Radek Pecák
USB konektorů je dostatek
Zdroj: Radek Pecák
Interiér prosvětluje velké střešní okno
Zdroj: Radek Pecák
Tato maska chladiče něco připomíná
Zdroj: Radek Pecák
Světla pro denní svícení mají jednoduchou grafiku
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je podobný motiv, ale trošku prohnutější
Zdroj: Radek Pecák
Kola přispívají k dobrým jízdním vlastnostem
Zdroj: Radek Pecák
Koncovky výfuků si na nic nehrají
Zdroj: Radek Pecák
Spalovací motor spolupracuje s těmi elektrickými
Zdroj: Radek Pecák