Každý model Hyundai nyní vypadá úplně jinak. Ioniq 6 je oblý
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie je poměrně členitá
Zdroj: Radek Pecák
Příď naopak velmi plynulá
Zdroj: Radek Pecák
Aerodynamický boční profil
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je také výjimečný
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska plyne hladce
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají malé boční vedení
Zdroj: Radek Pecák
Do kufru větší věci nenaložíte
Zdroj: Radek Pecák
Dopředu lze dát kabely
Zdroj: Radek Pecák
Dveřní panel je také prostý
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání okének je na středové konzole
Zdroj: Radek Pecák
Další ovladače vlevo od volantu
Zdroj: Radek Pecák
Panel klimatizace je na obvyklém místě
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej je podlouhlý
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít obsahuje hodně údajů
Zdroj: Radek Pecák
Přímo na volantu je volič režimů
Zdroj: Radek Pecák
K dispozici je také pro sportovní vyžití
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá kamera zvenčí
Zdroj: Radek Pecák
A sem se přenáší její obraz
Zdroj: Radek Pecák
Volič převodovky je rovněž na volantu
Zdroj: Radek Pecák
Šuplík u spolujezdce není úplně skvělý nápad
Zdroj: Radek Pecák
Detailní pohled na rozsvícenou záď
Zdroj: Radek Pecák
Přední světlomety
Zdroj: Radek Pecák
Kliky jsou zapuštěné do karosérie
Zdroj: Radek Pecák
Kola mají velikost 20 palců
Zdroj: Radek Pecák
Reálný dojezd na plnou baterii činí 400 kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Ve městě lze najet více
Zdroj: Radek Pecák
Auto působí v české krajině trošku jako zjevení
Zdroj: Radek Pecák