Zdroj: Radek Pecák
Příď je jiná než u spalovací verze
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie je hodně osobitá
Zdroj: Radek Pecák
I na boku se vyskytuje řada prolisů
Zdroj: Radek Pecák
Pod víko zavazadlového prostoru se toho vejde překvapivě hodně
Zdroj: Radek Pecák
Propojení displeje a hodně tlačítek - to je koncepce interiéru
Zdroj: Radek Pecák
Ten ale působí moderně a uklizeně
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou rozměrné
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je také solidní životní prostor
Zdroj: Radek Pecák
Díky rozdělení zadního opěradla a tři díly je nákladový prostor variabilní
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá kufr v základním uspořádání
Zdroj: Radek Pecák
Pod přední kapotou je další malý kufr
Zdroj: Radek Pecák
Je zakrytý víkem
Zdroj: Radek Pecák
Displej před řidičem místo klasických ukazatelů
Zdroj: Radek Pecák
Volič redukční převodovky je u volantu
Zdroj: Radek Pecák
Na centrálním displeji se dá sledovat hodně dat
Zdroj: Radek Pecák
A bohužel také složitě vypínat asistenční systémy
Zdroj: Radek Pecák
Chválíme klasický způsob nastavování klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Také zapínání a vypínání vyhřívání a ventilování sedadel je snadné
Zdroj: Radek Pecák
Zadní světla se nemusejí každému líbit
Zdroj: Radek Pecák
Větší kola výrazně snižují dojezd
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavé křížení linii na samém konci vozu
Zdroj: Radek Pecák
Nabíjecí konektor je uprostřed přídě
Zdroj: Radek Pecák