Galerie: Test Mazda MX-30 R-EV

Mazda MX-30 má opravdu vydařený design Mazda MX-30 má sympatický boční profil Záď je splývavá Tvary zůstávají atraktivní i po čtyřech letech výroby Příď si nechává typické znaky Mazdy Palubní deska není zbytečně členitá Pracoviště řidiče nepřekvapí Sedačky se vydařily Zadní dveře jsou vlastně poloviční Zde je na ně detailní pohled Místa vzadu není nazbyt Kufr postačí na městský život Zadní opěradla se dají sklopit v poměru 60:40 Je tu i elektrická zásuvka Na centrální konzoli je řada ovládacích prvků Klimatizace se ovládá zde Multimédia, navigace a další záležitosti pak zde Je možno volit mezi hybridním, elektrickým nebo dobíjecím režimem Volant potěší svým tvarem i funkčností Přístrojový štít obsahuje vše důležité Sada tlačítek vlevo od volantu Spodní patro konzole slouží k ukládání věcí I výplně dveří jsou pěkně zpracované Je možné využít pro nabíjení také stejnosměrný proud Symbol Wankelu na blatníku Je pak součástí pohonného ústrojí pod přední kapotou Dvoubarevné lakování autu sluší Zajímavá zadní světla