
Zdroj: Radek Pecák
Interiér působí designově podařeně
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou velké a pohodlné
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je solidní prostor
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je mělký, ale dobře využitelný
Zdroj: Radek Pecák
Opěradla se sklápějí prakticky do roviny
Zdroj: Radek Pecák
Pár vychytávek se v kufru také najde
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem už mnoho místa není
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít je pouze displej
Zdroj: Radek Pecák
Ještě větší je pak uprostřed palubní desky
Zdroj: Radek Pecák
Nabídka režimů pro jízdu v terénu
Zdroj: Radek Pecák
Obraz z couvací kamery je ostrý
Zdroj: Radek Pecák
Jedno z mála tlačítek v interiéru
Zdroj: Radek Pecák
Dotykové plošky nejsou úplně praktické
Zdroj: Radek Pecák
Celkový pohled na palubní desku
Zdroj: Radek Pecák
Detaily jsou dobře zpracované
Zdroj: Radek Pecák
Včetně multifunkční páčky
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání elektrických sedaček je klasicky na dveřích
Zdroj: Radek Pecák
Zadní světlo je hodně velké
Zdroj: Radek Pecák
Přední svítí výborně
Zdroj: Radek Pecák
Na přídi je kombinace chromu a matného kovu
Zdroj: Radek Pecák
MOtor je výborně odhlučněný
Zdroj: Radek Pecák
Kromě nafty se musí doplňovat také AdBlue
Zdroj: Radek Pecák
Auto jezdilo na osmnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák