Nissan X-Trail zůstal věrný svým hodnotám i s jiným typem pohonu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Auto má vyvážené proporce
Zdroj: Deník/Radek Pecák
I zezadu je jasné, že jde o SUV
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Geometrické tvary jsou hlavně vpředu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zdroj: Deník/Radek Pecák
S ovládáním se snadno sžijete
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Palubní deska vypadá kvalitně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Potěší i rozměrné sedačky
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vzadu je opravdu dost místa
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sedačky lze posouvat
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Mimořádně velký úhel otevření dveří
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Okénka můžete zastínit
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Opěrka obsahuje i držáky nápojů
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vzadu mají cestující vlastní zónu klimatizace
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kufr zakrývá plátěná roletka
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Jeho objem postačí
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Podlážky lze různě uspořádat
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pod dno už ale téměř nic nedáte
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Klasický kulatý volant
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Tradiční grafika ukazatelů
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Centrální displej nepřekáží ve výhledu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ovladač převodovky má neobvyklý tvar
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Tady se zapíná režim jednopedálové jízdy
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ovladač režimů pro jízdu je kulatý
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Centrální konzole má dvě patra
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Klimatizaci nastavíte snadno a rychle
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Auto jezdilo na devatenáctipalcových kolech
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Světla jsou originální
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Chrom již není ve světě SUV moc obvyklý
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zde je i v oblasti prahů
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Hybridní pohon motorový prostor zcela vyplnil
Zdroj: Deník/Radek Pecák