Zdroj: Radek Pecák
Stávkující infotainment řidiče nepotěší
Zdroj: Radek Pecák
Hodně to kazí dojem z dobře promyšleného auta
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska vyznává tlačítkový minimalismus
Zdroj: Radek Pecák
Linie jsou možná až moc členité
Zdroj: Radek Pecák
K sedačkám nelze mít výhrad
Zdroj: Radek Pecák
Naprosto skvělá je zadní část vozu
Zdroj: Radek Pecák
Díky této vychytávce se na cestách lépe spí
Zdroj: Radek Pecák
A můžete si také zatemnit
Zdroj: Radek Pecák
Loketní opěrka je široká a jsou v ní držáky nápojů
Zdroj: Radek Pecák
Za ní je otvor do kufru
Zdroj: Radek Pecák
Třízónová klimatizace se hodí
Zdroj: Radek Pecák
Také kapsička na mobil
Zdroj: Radek Pecák
Hodně lidí bude rádo za zásuvku na 230 Voltů
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je velký a promyšlený do detailů
Zdroj: Radek Pecák
S povinnou výbavou nemusíte nijak hýbat
Zdroj: Radek Pecák
Na střeše jsou ližiny
Zdroj: Radek Pecák
Pod dno kufru se vejde nářadí i rezerva
Zdroj: Radek Pecák
Volant vypadá lépe se třemi rameny
Zdroj: Radek Pecák
Váleček je zpracovaný moc pěkně
Zdroj: Radek Pecák
Také infotainment (když funguje) není špatný
Zdroj: Radek Pecák
Posuvná lišta je ovšem trošku nepraktická
Zdroj: Radek Pecák
Naopak posuvná loketní opěrka je příjemná
Zdroj: Radek Pecák
Tajná zásuvka pojme třeba klíče
Zdroj: Radek Pecák
Deštník je už standardem ve vozech Škoda
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít je dobře přehledný
Zdroj: Radek Pecák
Hlavice řadicí páky vyhovuje i ženské dlani
Zdroj: Radek Pecák
Mobilní telefon dobře drží v přihrádce
Zdroj: Radek Pecák
Dveřní klička má originální tvar
Zdroj: Radek Pecák
Zde už se na ozdůbkách šetřilo
Zdroj: Radek Pecák
Motor sice nedisponuje velkou silou, ale je velmi úsporný
Zdroj: Radek Pecák
Kapota se zvedá na plynových vzpěrách
Zdroj: Radek Pecák
Odhlučněna je téměř po celé ploše
Zdroj: Radek Pecák
Auto jezdilo na osmnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák