Zkoušený exemplář ojeté Škody Karoq během testovací jízdy
Zdroj: Radek Pecák
Karoq je prostřední SUV v nabídce Škody
Zdroj: Radek Pecák
Tvar karosérie je typický pro tento typ aut
Zdroj: Radek Pecák
Záď opticky snižuje spodní část nárazníku
Zdroj: Radek Pecák
Na přídi je typická maska chladiče
Zdroj: Radek Pecák
Světlá výška neumožňuje průjezdy náročnějších terénem
Zdroj: Radek Pecák
Karoq má ještě interiér ve starším duchu Škody
Zdroj: Radek Pecák
Klimatizace se ovládá klasicky
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska obsahuje jen minimum ozdob
Zdroj: Radek Pecák
Skvělé jsou sedačky
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu mají dost místa i dospělí
Zdroj: Radek Pecák
Kufr není rekordní, ale postačuje
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahou je místo pro plnohodnotné kolo
Zdroj: Radek Pecák
Masivní háky na straně zavazadlového prostoru
Zdroj: Radek Pecák
Na druhé straně další úchyty na různé předměty
Zdroj: Radek Pecák
Kapsy ve dveřích jsou dostatečně dimenzované
Zdroj: Radek Pecák
Testovaný vůz měl také sklopné tažné zařízení
Zdroj: Radek Pecák
a střešní ližiny
Zdroj: Radek Pecák
Řazení šestistupňové převodovky šlo nadprůměrně dobře
Zdroj: Radek Pecák
Jednoduchý, ale přehledný přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzda je elektrická
Zdroj: Radek Pecák
Vyhřívání sedaček v zimě přijde vhod
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
USB zásuvku jsem nalezl jen jedinou
Zdroj: Radek Pecák
Motor je dobře utlumený, ale silou úplně neoplývá
Zdroj: Radek Pecák
Jednoduchá LED světla pro denní svícení
Zdroj: Radek Pecák
Radar v přední části má na starosti nouzové brzdění
Zdroj: Radek Pecák
Konkurentem je třeba Volkswagen Tiguan
Zdroj: Radek Pecák
Ford Kuga
Zdroj: Radek Pecák
nebo Mitsubishi Eclipse Cross
Zdroj: Radek Pecák