Galerie: Test ojetého Opelu Zafira 3. generace

Testovali jsme devět starý Opel Zafira v ceně 223 0000 Kč Tato Zafira byla ještě koncipována jako osobní automobil Oproti svým konkurentům je o něco menší Design přídě už prozrazuje stáří modelu Zadní partie ale nepostrádá eleganci Výška vozu je relativně malá Interiér je velmi kvalitně zpracovaný Rozmístění ovládacích prvků je správné Palubní deska je velice mohutná Sedačky jsou velké a poskytují dobrou oporu v zatáčkách Vzadu je také solidní prostor pro nohy i hlavy Sedačky lze posouvat a sklápět jednotlivě Pohled do zavazadlového prostoru V interiéru lze i přespat Dost se vejde i pod podlahu Páčka pro odjištění nosiče pro jízdní kola Ten se vysunuje z nárazníku Takto vypadá v praxi Odkládací přihrádky před spolujezdcem Kapsa v zadních dveřích Držáky na nápoje mezi předními sedačkami Centrální část palubní desky Displej s červeným písmem působí trošku moc výrazně Ovládání klimatizace je klasické Stejně jako analogové přístrojové ukazatele Převodovka je šestistupňová Ovládání palubního počítače měl Opel trošku jiné než jiní výrobcei Výhled není vinou zdvojeného sloupku nejlepší Dvoulitrový turbodiesel je dobrý motor Auto jezdilo na sedmnáctipalcových kolech AdBlue tankovat netřeba