Stříbrný exemplář Fordu Fiesta při testovací jízdě
Zdroj: Radek Pecák
Design vozu stále působí poměrně svěže
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Vůz jsme tentokrát zkoušeli také v okolí Čáslavi
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je prostý, ale účelný
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou dostatečně dimenzované
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místo spíše pro děti
Zdroj: Radek Pecák
A není tu, kam odložit drobnosti
Zdroj: Radek Pecák
Zadní část zadního opěradla není čalouněná
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahu kufru se vejde ještě rezerva
Zdroj: Radek Pecák
Testovaný vůz měl i tažné zařízení
Zdroj: Radek Pecák
Chyběl klasický palubní počítač
Zdroj: Radek Pecák
Celkový pohled na členitou palubní desku
Zdroj: Radek Pecák
Materiály dobře odolávají zubu času
Zdroj: Radek Pecák
Zde si designér pohrál..
Zdroj: Radek Pecák
Zdánlivě velký displej poskytuje jen minimum informací
Zdroj: Radek Pecák
Klimatizace chyběla
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzda je samozřejmě mechanická
Zdroj: Radek Pecák
Řazení je solidní
Zdroj: Radek Pecák
Elektrické ovládání oken je jen pro ta přední
Zdroj: Radek Pecák
Elektrické nastavování zrcátek nechybělo
Zdroj: Radek Pecák
Díky výškově nastavitelné sedačce řidiče lze snadno nalézt správnou pozici pro řízení
Zdroj: Radek Pecák
K tomu přispívají také výškově nastavitelné pásy
Zdroj: Radek Pecák
Přihrádka před spolujezdcem vypadávala z úchytů
Zdroj: Radek Pecák
Slečny řidičky potěší přítomnost zrcátka ve sluneční cloně
Zdroj: Radek Pecák
Neoriginální disky kol
Zdroj: Radek Pecák
Reflektory stále využívají žárovky
Zdroj: Radek Pecák
Blinkr ve zpětných zrcátkách není úplně praktický
Zdroj: Radek Pecák
Motor působil příjemně
Zdroj: Radek Pecák
Odhlučnění je na dobu vzniku vozu solidní
Zdroj: Radek Pecák
Konkurentem může být třeba VW Polo
Zdroj: VW
Škoda Fabia II
Zdroj: Škoda Auto
či Toyota Yaris
Zdroj: Toyota