Deník
2/31 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Na první pohled je vidět, že původní majitel byl na auto opatrný.
Popis

Na první pohled je vidět, že původní majitel byl na auto opatrný.

Zdroj: Ivo Horváth

Osmiletý Ceed vypadá stále jako nový.
Popis

Osmiletý Ceed vypadá stále jako nový.

Zdroj: Ivo Horváth

Tato ojetina ostudu neudělá, benzínový motor 1,6 i ze Ceedu ale nečiní žádného sprintera.
Popis

Tato ojetina ostudu neudělá, benzínový motor 1,6 i ze Ceedu ale nečiní žádného sprintera.

Zdroj: Ivo Horváth

Velikost zavazadlového prostoru řadí Ceed někam mezi Octavii 1. a 2. generace.
Popis

Velikost zavazadlového prostoru řadí Ceed někam mezi Octavii 1. a 2. generace.

Zdroj: Ivo Horváth

Novější Kie jsou hezčí, tady se ale nabízí výborný poměr cena-výkon.
Popis

Novější Kie jsou hezčí, tady se ale nabízí výborný poměr cena-výkon.

Zdroj: Ivo Horváth

Vypadá to jako xenony, ale nejsou to xenony.
Popis

Vypadá to jako xenony, ale nejsou to xenony.

Zdroj: Ivo Horváth

Šikmý sloupek je tu trochu navíc, někomu se ale možná líbí.
Popis

Šikmý sloupek je tu trochu navíc, někomu se ale možná líbí.

Zdroj: Ivo Horváth

Sedmiletou zárukou se Kia chlubí všude, kde to jen jde.
Popis

Sedmiletou zárukou se Kia chlubí všude, kde to jen jde.

Zdroj: Ivo Horváth

Asi jedinou chybou exteriéru je tato chybějící krytka matky stěrače.
Popis

Asi jedinou chybou exteriéru je tato chybějící krytka matky stěrače.

Zdroj: Ivo Horváth

Tam, kde je na podobně starých vozech vidět náznaky koroze, tady vše působí dokonale.
Popis

Tam, kde je na podobně starých vozech vidět náznaky koroze, tady vše působí dokonale.

Zdroj: Ivo Horváth

Pod kapotou je místo i pro větší agregáty, které se do Ceedu montovaly.
Popis

Pod kapotou je místo i pro větší agregáty, které se do Ceedu montovaly.

Zdroj: Ivo Horváth

I detaily napovídají, že Ceed žádným premiovým vozem není.
Popis

I detaily napovídají, že Ceed žádným premiovým vozem není.

Zdroj: Ivo Horváth

Těsnění u dveří řidiče dostalo zabrat.
Popis

Těsnění u dveří řidiče dostalo zabrat.

Zdroj: Ivo Horváth

Ošoupaný volant zakrývá návlek.
Popis

Ošoupaný volant zakrývá návlek.

Zdroj: Ivo Horváth

Podle opotřebení pedálů deklarovaným 76 tis. km věříme.
Popis

Podle opotřebení pedálů deklarovaným 76 tis. km věříme.

Zdroj: Ivo Horváth

Sedadla řidiče a spolujezdce mají ruční nastavování.
Popis

Sedadla řidiče a spolujezdce mají ruční nastavování.

Zdroj: Ivo Horváth

Komfortu posádky vpředu pomáhá područka navazující na středový tunel.
Popis

Komfortu posádky vpředu pomáhá područka navazující na středový tunel.

Zdroj: Ivo Horváth

Pod područkou jsou hned dvě patra přihrádek. Působí to trochu jako pořadač.
Popis

Pod područkou jsou hned dvě patra přihrádek. Působí to trochu jako pořadač.

Zdroj: Ivo Horváth

Spodní patro „kastlíku“ je nejvíce objemné
Popis

Spodní patro „kastlíku“ je nejvíce objemné

Zdroj: Ivo Horváth

Jediný menší nedostatek sedadla řidiče je v levé dolní části.
Popis

Jediný menší nedostatek sedadla řidiče je v levé dolní části.

Zdroj: Ivo Horváth

V možnostech konektivity je 8 let stará Kia silná.
Popis

V možnostech konektivity je 8 let stará Kia silná.

Zdroj: Ivo Horváth

Handsfree bylo do vozu nainstalováno dodatečně.
Popis

Handsfree bylo do vozu nainstalováno dodatečně.

Zdroj: Ivo Horváth

Rychlostí je pouze pět.
Popis

Rychlostí je pouze pět.

Zdroj: Ivo Horváth

Okna i zrcátka mají vpředu elektronické ovládání.
Popis

Okna i zrcátka mají vpředu elektronické ovládání.

Zdroj: Ivo Horváth

Vzadu se okna otevírají pomocí klasických „švihadel“.
Popis

Vzadu se okna otevírají pomocí klasických „švihadel“.

Zdroj: Ivo Horváth

Druhá řada sedadel působí neopotřebovaně.
Popis

Druhá řada sedadel působí neopotřebovaně.

Zdroj: Ivo Horváth

Držák nápojů pro druhou řadu.
Popis

Držák nápojů pro druhou řadu.

Zdroj: Ivo Horváth

Držák nápojů druhé řady je možné takto zaklopit.
Popis

Držák nápojů druhé řady je možné takto zaklopit.

Zdroj: Ivo Horváth

Pod podlážkou kufru najdeme jedno patro přihrádek, pod kterým je ještě místo na dojezdovou rezervu.
Popis

Pod podlážkou kufru najdeme jedno patro přihrádek, pod kterým je ještě místo na dojezdovou rezervu.

Zdroj: Ivo Horváth

Další, poměrně hluboký úložný prostor, je za „oddílem“ pro rezervu
Popis

Další, poměrně hluboký úložný prostor, je za „oddílem“ pro rezervu

Zdroj: Ivo Horváth

Nejnovější galerie
V Želatovské ulici v Přerově došlo k vraždě
Přehrát video

V opilosti bodl známého. Pachatel útoku v Přerově sám přišel na policii

Popularita elektrických koloběžek stoupá. Jenže s rostoucím počtem přibývá kolizí s vážnými zraněními a škodami

Velká změna pro majitele ekoloběžek: Na silné stroje bude potřeba povinné ručení

Milovická rezervace divokých koní, zubrů a praturů úspěšně funguje už několik let

Jak předejít požárům jako v Českém Švýcarsku? Pomoci mohou pastvy divokých koní

Na kole k Atlantiku. Díl šestnáctý: Lauenberg
Přehrát video

Na kole k Atlantiku. Díl šestnáctý: Lauenburg, první stále živý přístav na Labi

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Na první pohled je vidět, že původní majitel byl na auto opatrný.
Osmiletý Ceed vypadá stále jako nový.
Tato ojetina ostudu neudělá, benzínový motor 1,6 i ze Ceedu ale nečiní žádného sprintera.
Velikost zavazadlového prostoru řadí Ceed někam mezi Octavii 1. a 2. generace.
Novější Kie jsou hezčí, tady se ale nabízí výborný poměr cena-výkon.
Vypadá to jako xenony, ale nejsou to xenony.
Šikmý sloupek je tu trochu navíc, někomu se ale možná líbí.
Sedmiletou zárukou se Kia chlubí všude, kde to jen jde.
Asi jedinou chybou exteriéru je tato chybějící krytka matky stěrače.
Tam, kde je na podobně starých vozech vidět náznaky koroze, tady vše působí dokonale.
Pod kapotou je místo i pro větší agregáty, které se do Ceedu montovaly.
I detaily napovídají, že Ceed žádným premiovým vozem není.
Těsnění u dveří řidiče dostalo zabrat.
Ošoupaný volant zakrývá návlek.
Podle opotřebení pedálů deklarovaným 76 tis. km věříme.
Sedadla řidiče a spolujezdce mají ruční nastavování.
Komfortu posádky vpředu pomáhá područka navazující na středový tunel.
Pod područkou jsou hned dvě patra přihrádek. Působí to trochu jako pořadač.
Spodní patro „kastlíku“ je nejvíce objemné
Jediný menší nedostatek sedadla řidiče je v levé dolní části.
V možnostech konektivity je 8 let stará Kia silná.
Handsfree bylo do vozu nainstalováno dodatečně.
Rychlostí je pouze pět.
Okna i zrcátka mají vpředu elektronické ovládání.
Vzadu se okna otevírají pomocí klasických „švihadel“.
Druhá řada sedadel působí neopotřebovaně.
Držák nápojů pro druhou řadu.
Držák nápojů druhé řady je možné takto zaklopit.
Pod podlážkou kufru najdeme jedno patro přihrádek, pod kterým je ještě místo na dojezdovou rezervu.
Další, poměrně hluboký úložný prostor, je za „oddílem“ pro rezervu