Galerie: Test ojetiny Citroën C4 Picasso

Bílá barva vozu sluší Design Citroënu se již poněkud změnil Auto však stále působí zajímvě Záď je taková kulatější Z boku je znát vyšší karosérie Dominantou vzadu jsou velká světla Interiér je trošku nezvyklý Sedadla jsou velká a pohodlná Vzadu je místa dost I kufr je objemný Zadní opěradla lze sklápět postupně Celkový pohled na palubní desku Ovládání klimatizace je až u dveří Centrální displej ukazuje mnoho údajů Řadicí páka je blízko volantu Ten se otáčí kolem pevného středu Takto pak vypadá v ostré zatáčce Rádio je schované pod krytem Dobrý výhled díky zvláštním sloupkům Stolečky budou mít děti rády Sem lze uschovat řadu drobností Zastínit zadní okno lze snadno V autě je i druhé vnitřní zrcátko ke sledování dění na zadních sedadlech Takto je lze jednotlivě posouvat K dispozici je LED denní svícení MPV Citroënu léta vozila podpis slavného malíře Prutová anténa vypadá již zastarale Stejně jako poměrně malá šestnáctipalcová kola Boční blinkr je dobře ukryt pod zrcátkem Obří čelní sklo Motor je solidně utlumený. Výkon postačuje Konkurent Opel Zafira Konkurent Peugeot 3008 Konkurent Volkswagen Golf Plus