Galerie: Test ojetiny - Ford Kuga

Tentokrát jsme vyzkoušeli minimálně ojetý Ford Kuga Testovaný exemplář Fordu Kuga z roku 2018 Vůz vypadal prakticky jako nový Jednalo se o motorizaci 1,5 Ecoboost Zadní partie je poměrně členitá Boční profil prozrazuje typické SUV Palubní deska je kvalitní a se správnou ergonomií Je ovšem hodně velká Sedačky jsou kvalitní Jen nastavovací páčka je někdy k vzteku Vzadu je místa tak akorát K dispozici byla i loketní opěrka vzadu ale chyběly konektory USB pro zadní pasažery Také odkládací kapsy by mohly být větší V kufru chybí otvor pro prostrčení lyží Pod dno se vejde dojezdové kolo Opěradlo zadních sedaček se sklopí téměř do rodiny Přístrojový štít je poměrně odvážně designově řešený Multimediální displej má i na dnešní poměry slušnou velikost Řazení je skvělé Elektrická parkovací brzda Odkládacích prostor kolem řidiče by mohlo být více Na brýle je ale speciální schránka nad hlavou Tlačítek na volantu je docela dost Pohled na panel ovládání klimatizace Madlo dveří se dobře chytá Vůz jezdil na sedmnáctipalcových kolech Na přídi dominují chromované lamely Praktičnost zvyšují střešní ližiny Toto umístění blinkru na vnější stranu zrcátek není úplně nejšťastnější Motor je kultivovaný Výfuky Ford přiznává Konkurent Volkswagen Tiguan Konkurent Toyota RAV4 Konkurent Kia Sportage