
Tentokrát jsme vyzkoušeli minimálně ojetý Ford Kuga
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Vůz vypadal prakticky jako nový
Zdroj: Radek Pecák
Jednalo se o motorizaci 1,5 Ecoboost
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie je poměrně členitá
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil prozrazuje typické SUV
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je kvalitní a se správnou ergonomií
Zdroj: Radek Pecák
Je ovšem hodně velká
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou kvalitní
Zdroj: Radek Pecák
Jen nastavovací páčka je někdy k vzteku
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa tak akorát
Zdroj: Radek Pecák
K dispozici byla i loketní opěrka vzadu
Zdroj: Radek Pecák
ale chyběly konektory USB pro zadní pasažery
Zdroj: Radek Pecák
Také odkládací kapsy by mohly být větší
Zdroj: Radek Pecák
V kufru chybí otvor pro prostrčení lyží
Zdroj: Radek Pecák
Pod dno se vejde dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Opěradlo zadních sedaček se sklopí téměř do rodiny
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít je poměrně odvážně designově řešený
Zdroj: Radek Pecák
Multimediální displej má i na dnešní poměry slušnou velikost
Zdroj: Radek Pecák
Řazení je skvělé
Zdroj: Radek Pecák
Elektrická parkovací brzda
Zdroj: Radek Pecák
Odkládacích prostor kolem řidiče by mohlo být více
Zdroj: Radek Pecák
Na brýle je ale speciální schránka nad hlavou
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítek na volantu je docela dost
Zdroj: Radek Pecák
Pohled na panel ovládání klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Madlo dveří se dobře chytá
Zdroj: Radek Pecák
Vůz jezdil na sedmnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Na přídi dominují chromované lamely
Zdroj: Radek Pecák
Praktičnost zvyšují střešní ližiny
Zdroj: Radek Pecák
Toto umístění blinkru na vnější stranu zrcátek není úplně nejšťastnější
Zdroj: Radek Pecák
Motor je kultivovaný
Zdroj: Radek Pecák
Výfuky Ford přiznává
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Volkswagen Tiguan
Zdroj: VW
Konkurent Toyota RAV4
Zdroj: Toyota
Konkurent Kia Sportage
Zdroj: Kia