Galerie: Test ojetiny: Ford S-Max

Jízdní vlastnosti vozu S-Max potěší každého nadšeného řidiče První generace vozu stále vypadá dobře S-Max má sportovnější profil než většina rodinných MPV Teprve mohutná záď prozrazuje velký vnitřní prostor Světla pro denní svícení už jsou LED Interiér je kvalitně zpracovaný a z dobrých materiálů Vše je pěkně po ruce Vzadu je místa dost i pro tři dospělé Sedačky ve druhé řadě lze posouvat A sklápět Na všech jsou úchyty ISOFIX Takto vypadá kufr v základním uspořádání pod dnem je ještě malý prostor Motor 2,0 TDCI je výkonný a úsporný Močovina zatím není zapotřebí Automat fungoval spolehlivě Zvláštní řešení páky parkovací brzdy Poněkud nepřehledný přístrojový štít Ovládání palubního počítače by mohlo být jednodušší Výbava testovaného vozu byla bohatá Nechybělo ani vyhřívání čelního skla Ford přiznával, že rádia mu dodává japonský gigant Našel jsem také zdířku USB Kvalitní zpracování se pozná i na madle dveří a tlačítkách ovládání oken úložné prostory jsou i pod střechou Každý cestující má svoji lampičku Motor se startoval tlačítkem Zbytečná designová "parádička" Jedna z mála vad: zamlžující se levé zadní světlo Nepraktický detail: blinkr až na samém konci zrcátka Vozu by slušela větší kola