
Hyundai i40 kombi je velké auto za poměrně příznivé ceny
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil je pro kombi charakteristický
Zdroj: Radek Pecák
Příď je poněkud "barokní"
Zdroj: Radek Pecák
Záď zatím neztrácí na přitažlivosti
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je členitá
Zdroj: Radek Pecák
Zůstal zachován klasický koncept fyzických ovladačů
Zdroj: Radek Pecák
Přední sedačky jsou pohodlné
Zdroj: Radek Pecák
a vzadu je místa opravdu dostatek
Zdroj: Radek Pecák
Příjemné jsou loketní opěrky vpředu i vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Pohled do nákladového prostoru
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem jsou takovéto schránky
Zdroj: Radek Pecák
Automatická převodovka funguje dobře
Zdroj: Radek Pecák
Poněkud nezvyklé je umístění ovladačů klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Zato přístrojové ukazatele jsou jasné a přehledné
Zdroj: Radek Pecák
Volant má správný průměr věnce
Zdroj: Radek Pecák
Materiály jsou kvalitní a trvanlivé
Zdroj: Radek Pecák
Možnost řazení pádly u volantu
Zdroj: Radek Pecák
Označení motoru s kubaturou 1,7 litru
Zdroj: Radek Pecák
Je poměrně úsporný
Zdroj: Radek Pecák
Na sedmnáctipalcových kolech se s vozem jezdí příjemně
Zdroj: Radek Pecák
Výrazná vlnovka v předních světlech
Zdroj: Radek Pecák
Šikmý a silný čelní sloupek trošku znesnadňuje výhled ven
Zdroj: Radek Pecák
Na střešní ližiny potřebujete speciální příčníky
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Citroën C4 Picasso
Zdroj: Citroën
Konkurent Ford Kuga
Zdroj: Ford
Konkurent Opel Corsa
Zdroj: Opel