Zdroj: Radek Pecák
Auto zvládne bez problémů středně těžký terén
Zdroj: Radek Pecák
Tuto příď si s žádnou jinou značkou nespletete
Zdroj: Radek Pecák
Design karosérie je elegantní i po letech
Zdroj: Radek Pecák
Pracoviště řidiče je funkční a kvalitní
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou velké, jen jim trošku chybí větší boční vedení
Zdroj: Radek Pecák
Jediný znak let používání
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dost
Zdroj: Radek Pecák
Stejně tak v kufru
Zdroj: Radek Pecák
Plnohodnotná rezerva se může hodit
Zdroj: Radek Pecák
V kufru je také jeden z reproduktorů
Zdroj: Radek Pecák
Trošku nezvyklé umístění tlačítka pro ovládání pátých dveří
Zdroj: Radek Pecák
Klasický způsob ovládání klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Displej už má trošku horší rozlišení
Zdroj: Radek Pecák
Klasický přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
Automatická převodovka má osm stupňů
Zdroj: Radek Pecák
A lze řadit též pomocí pádel
Zdroj: Radek Pecák
Panel s pomocníky pro jízdu v terénu
Zdroj: Radek Pecák
Také vzadu jsou vyhřívané sedačky a USB zásuvky
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací kamera má také naváděcí čáry
Zdroj: Radek Pecák
Ve středové přihrádce je též přehrávač CD
Zdroj: Radek Pecák
Otevírání pátých dveří z místa řidiče má tlačítko pod stropem
Zdroj: Radek Pecák
Připomínka zrodu značky během 2. světové války
Zdroj: Radek Pecák
Vůz disponoval bezklíčkovým vstupem
Zdroj: Radek Pecák
Kombinace 4x4 pohonu s velkým dieselem je povedená
Zdroj: Radek Pecák
Mezi ozdobné prvky v interiéru se řadí také dřevěné lišty
Zdroj: Radek Pecák
Motor je poměrně úsporný, ale trochu hlučnější
Zdroj: Radek Pecák
Tankovat také AdBlue není třeba
Zdroj: Radek Pecák
Kola jsou na naše silnice asi až moc velká
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Audi Q7
Zdroj: Audi
Konkurent BMW X5
Zdroj: BMW
Konkurent Volvo XC90
Zdroj: Volvo