
Zdroj: Radek Pecák
Auto je z boku trošku vyšší
Zdroj: Radek Pecák
Bílo-černá kombinace se nikdy neomrzí
Zdroj: Radek Pecák
Zadní svítilny jsou v retro stylu
Zdroj: Radek Pecák
Auto je široce rozkročené
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je velmi neotřelá
Zdroj: Radek Pecák
Kulatých věcí je tu opravdu hodně
Zdroj: Radek Pecák
Přední sedačky se povedly
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je opravdu hodně solidní prostor
Zdroj: Radek Pecák
Opěradla jdou vzadu polohovat
Zdroj: Radek Pecák
Základní objem kufru není nic moc
Zdroj: Radek Pecák
Takto lze zavazadlový prostor zvětšit
Zdroj: Radek Pecák
Něco lze umístit také pod podlahu
Zdroj: Radek Pecák
Automatická převodovka má šest stupňů
Zdroj: Radek Pecák
Tachometr má uvnitř multimediální displej
Zdroj: Radek Pecák
Klimatizace byla pouze jednozónová
Zdroj: Radek Pecák
"Letecké" přepínače jsou i na stropě
Zdroj: Radek Pecák
Velmi neobvyklá páka parkovací brzdy
Zdroj: Radek Pecák
Také pádla pro manuální řazení mají trošku jiný tvar
Zdroj: Radek Pecák
Kulaté výdechy klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Dvě střešní okna
Zdroj: Radek Pecák
Ošoupaný sloupek volantu
Zdroj: Radek Pecák
Pro Mini typická kapota
Zdroj: Radek Pecák
Motor není úplně špičkový
Zdroj: Radek Pecák
Zrcátka vypadají stylově
Zdroj: Radek Pecák
stejně jako černě lakované sloupky a střecha
Zdroj: Radek Pecák
Auto jezdilo na sedmnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Tankovat Ad Blue není třeba
Zdroj: Radek Pecák
Konkuret Fiat 500
Zdroj: Fiat
Konkurent Alfa Romeo Giulietta
Zdroj: Alfa Romeo
Konkurent BMW 1
Zdroj: BMW