Vůz jsme testovali na trase vedoucí z Prahy do severních Čech
Zdroj: Radek Pecák
Bílý exemplář Octavie III v původní verzi
Zdroj: Radek Pecák
Ani malá kola přitažlivost vozu nesnižují
Zdroj: Radek Pecák
V zádi je tradičně velký zavazadlový prostor
Zdroj: Radek Pecák
Světla ještě využívají tradiční technologii
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je sice nudný, ale správně vyřešený
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska nevykazovala známky používání
Zdroj: Radek Pecák
Také sedačky jsou vydařené
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Kufr snadno pojme čtyři "obuté" disky
Zdroj: Radek Pecák
Detail na zimní "plecháče"
Zdroj: Radek Pecák
Volant bez tlačítek
Zdroj: Radek Pecák
Stahování pomocí elektromotorů pouze pro přední okna
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu jsou "švihadla"
Zdroj: Radek Pecák
Kapsy na zadní straně opěradel chybí
Zdroj: Radek Pecák
Černobílý displej se zobrazenou výstrahou
Zdroj: Radek Pecák
Mezi sedačkami je odkládací prostor nekrytý loketní opěrkou
Zdroj: Radek Pecák
Prostor schránky pro brýle je zakrytý
Zdroj: Radek Pecák
Poškrábaný plast byl jedinou známkou opotřebení
Zdroj: Radek Pecák
Malý multimediální displej
Zdroj: Radek Pecák
Pouze manuální klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
A jen jediná zdířka USB
Zdroj: Radek Pecák
Řada tlačítek byla "neobsazených"
Zdroj: Radek Pecák
Některé funkce se již tehdy nastavovaly prostřednictvím displeje
Zdroj: Radek Pecák
Odkládacích prostor je dostatek
Zdroj: Radek Pecák
třeba i vlevo od volantu
Zdroj: Radek Pecák
Převodových stupňů je v této motorizaci pouze pět
Zdroj: Radek Pecák
AdBlue zatím netřeba
Zdroj: Radek Pecák
Motor je úsporný
Zdroj: Radek Pecák
Najeto měl přes 133 tisíc kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
jeden z prvků komfortní výbavy - parkovací asistent
Zdroj: Radek Pecák