Velké kombi od Opelu bývalo vlajkovou lodí značky
Zdroj: Radek Pecák
Testovaný exemplář měl zajímavou barvu
Zdroj: Radek Pecák
Z boku je poznat značná délka
Zdroj: Radek Pecák
Auto má ještě starší designový styl Opelu
Zdroj: Radek Pecák
V zádi je dost velký kufr
Zdroj: Radek Pecák
Interiér se nese v klasickém duchu
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky nemají chybu
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu nebudou strádat ani velcí lidé
Zdroj: Radek Pecák
Kufr v základním uspořádání
Zdroj: Radek Pecák
Obří plocha po složení zadních opěradel
Zdroj: Radek Pecák
Mělký prostor pod podlahou
Zdroj: Radek Pecák
A ještě níže by mohlo být rezervní kolo
Zdroj: Radek Pecák
Pár detailů v kufru usnadní praktický život
Zdroj: Radek Pecák
Volant je dole zploštělý pro snadnější nastupování
Zdroj: Radek Pecák
Palubní přístroje jsou částečně digitální
Zdroj: Radek Pecák
Široké možnosti nastavení i funkcí sedadla
Zdroj: Radek Pecák
Doklad používání vozu
Zdroj: Radek Pecák
Převodovka má osm stupňů
Zdroj: Radek Pecák
Tady se přepínají jízdní režimy
Zdroj: Radek Pecák
KLimatizace se ovládá klasickým způsobem
Zdroj: Radek Pecák
Kamery jsou vpředu i vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Zadní sedačky lze také vyhřívat
Zdroj: Radek Pecák
Prostřední část jde sklopit a převážet tak dlouhé věci
Zdroj: Radek Pecák
Tímto ovladačem se nastavuje výška otevření víka kufru
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Odkládací boxy v centrální konzole
Zdroj: Radek Pecák
Také na zadních dveřích jsou tlačítka bezklíčkového odemykání a zamykání
Zdroj: Radek Pecák
Pneumatiky mají vyšší profl
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavě tvarované plasty v masce chladiče
Zdroj: Radek Pecák
Světla jsou velkou předností vozu
Zdroj: Radek Pecák
Motor má dost síly
Zdroj: Radek Pecák
Kapotu zdvihají plynové vzpěry
Zdroj: Radek Pecák