
Zdroj: Radek Pecák
Peugeot Partner je poměrně kompaktní auto
Zdroj: Radek Pecák
Příď má design ještě v dříve používaném stylu
Zdroj: Radek Pecák
Hranatá záď ukrývá velký zavazadlový prostor
Zdroj: Radek Pecák
Víko kufru je rozměrné
Zdroj: Radek Pecák
Karosérie je poměrně vysoká
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je bez ozdob, ale plně funkční
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky vpředu jsou dostatečně dimenzované
Zdroj: Radek Pecák
Posuvné dveře jsou na obou stranách
Zdroj: Radek Pecák
Místa vzadu je opravdu hodně
Zdroj: Radek Pecák
Do kufru naložíte i pračku
Zdroj: Radek Pecák
Prostor lze rozdělit platem
Zdroj: Radek Pecák
Zadní sedačky se dají sklopit
Zdroj: Radek Pecák
nebo překlopit dopředu
Zdroj: Radek Pecák
případně vyjmout
Zdroj: Radek Pecák
Opravdu nejsou těžké
Zdroj: Radek Pecák
Jediná větší známka používání - odřené madlo
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je řešena účelně
Zdroj: Radek Pecák
V příhrádce u spolujezdce snadno "uklidíte"
Zdroj: Radek Pecák
Kapsy ve dveřích jsou dostatečně velké
Zdroj: Radek Pecák
Drobnosti můžete odložit také na horní stranu palubní desky
Zdroj: Radek Pecák
Dětem vzadu přijdou vhod sklopné stolky
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu lze větrat pouze škvírou v okénku
Zdroj: Radek Pecák
Volant je klasický a zcela prost tlačítek
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání rádia pod volantem
Zdroj: Radek Pecák
Okénka se otevírají tlačítkem u řadicí páky
Zdroj: Radek Pecák
Na displej lze promítnout navigaci z mobilu
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít je klasický
Zdroj: Radek Pecák
Řazení není nejlepší a šestka chybí
Zdroj: Radek Pecák
Loketní opěrky jsou úzké
Zdroj: Radek Pecák
LED pro denní svícení
Zdroj: Radek Pecák
Rádio může ovládat i spolujezdec
Zdroj: Radek Pecák
Na střeše lze také převážet náklad
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací senzory nejsou lakované
Zdroj: Radek Pecák
Označení modelu pro "lidský" náklad
Zdroj: Radek Pecák
Pod kapotou je dieselová šestnáctistovka
Zdroj: Radek Pecák