Test ojetiny Seat Ibiza Cupra
Zdroj: Radek Pecák
Auto vypadá dodnes přitažlivě
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Verze Bocanegra má určitá specifika
Zdroj: Radek Pecák
Dominantou zádě jsou výfuky uprostřed
Zdroj: Radek Pecák
Černá příď
Zdroj: Radek Pecák
Označení verze u nás moc známé není
Zdroj: Radek Pecák
Detail na difuzor a výfukové koncovky
Zdroj: Radek Pecák
Černá kola jsou také povedená
Zdroj: Radek Pecák
Stejnou barvu mají také zrcátka
Zdroj: Radek Pecák
Světla jsou xenonová
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je černý s červenými detaily
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je z kvalitního materiálu
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou pohodlné a fukční zároveň
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu moc místa není
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je shodný jako u pětidveřové verze
Zdroj: Radek Pecák
Opěradlo nejde složit do roviny
Zdroj: Radek Pecák
Sem by šlo umístit dojezdovou rezervu
Zdroj: Radek Pecák
Volant je z perforované kůže
Zdroj: Radek Pecák
Výplně dveří jsou trošku fádní
Zdroj: Radek Pecák
Automatická převodovka funguje dobře
Zdroj: Radek Pecák
Panely rádia a klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Klasické přístrojové ukazatele
Zdroj: Radek Pecák
K dispozici je také vyhřívání sedaček
Zdroj: Radek Pecák
Motor má výkon 180 koní, což postačuje
Zdroj: Radek Pecák