
Zdroj: Radek Pecák
Škoda Yeti je auto s nezaměnitelným vzhledem
Zdroj: Radek Pecák
V této kombinaci motoru a pohonu jde o univerzální vůz
Zdroj: Radek Pecák
Bez problémů můžete vyjet i mimo silnici
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je kvalitní a uživatelsky příjemný
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání je řešeno klasicky
Zdroj: Radek Pecák
Přední sedačky jsou příjemné
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu lze sedáky také posouvat
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je průměrný, lze ho však zvětšovat
Zdroj: Radek Pecák
Nechybí tradiční škodovácké vychytávka
Zdroj: Radek Pecák
Ve výbavě byla také dvouzónová klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Převodovka DSG se šesti stupni je spolehlivé ústrojí
Zdroj: Radek Pecák
Volant byl ošoupaný
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítek je málo, snadno o ně zavadíte nechtíc
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzda se spouští klasicky pákou
Zdroj: Radek Pecák
Na tomto displeji se zobrazuje také navigace
Zdroj: Radek Pecák
Úložné prostory jsou na rozmanitých místech
Zdroj: Radek Pecák
Třeba také na palubní desce
Zdroj: Radek Pecák
Ve výbavě bylo také panoramatické střešní okno
Zdroj: Radek Pecák
Ve dveřní přihrádce je také gumička na přichycení papírů
Zdroj: Radek Pecák
Auto má ještě staré zelené logo
Zdroj: Radek Pecák
Motor je na dnešní poměry hlučný
Zdroj: Radek Pecák
Praktickou využitelnost zvyšují ještě střešní ližiny
Zdroj: Radek Pecák
A také příplatkové tažné zařízení
Zdroj: Radek Pecák
Sedmnáctipalcová kola jsou "tak akorát"
Zdroj: Radek Pecák