
Toyota Auris hybrid je dlouhověká ojetina s nízkou spotřebou
Zdroj: Radek Pecák
Příď je uhlazená, ale poněkud fádní
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie vyhlíží sportovněji
Zdroj: Radek Pecák
Tento design je dlouhověký
Zdroj: Radek Pecák
Interiér již zastarává
Zdroj: Radek Pecák
Ovladače všech funkcí jsou klasické
Zdroj: Radek Pecák
Ozdob je tu jen velmi málo
Zdroj: Radek Pecák
sedačky jsou kvalitní
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je solidní prostor
Zdroj: Radek Pecák
Kufr má malý nakládací otvor
Zdroj: Radek Pecák
a objem není velký
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahou je lepicí sada
Zdroj: Radek Pecák
Loketní opěrka vzadu je hodně široká
Zdroj: Radek Pecák
Kapsy ve dveřích jsou malé
Zdroj: Radek Pecák
ale přihrádka před spolujezdcem naopak velká
Zdroj: Radek Pecák
Vlevo není otáčkoměr, ale ukazatel aktuálně využívaného výkonu
Zdroj: Radek Pecák
Displej uprostřed ukazuje také tok energií
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítko pro spouštění elektrického módu
Zdroj: Radek Pecák
Malý volič převodovky
Zdroj: Radek Pecák
Displej je na dnešní poměry již malý
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací kamera potěší
Zdroj: Radek Pecák
Dvouzónová klimatizace v této třídě také není standard
Zdroj: Radek Pecák
Sada ovladačů vlevo od volantu
Zdroj: Radek Pecák
a poměrně archaické digitální hodiny
Zdroj: Radek Pecák
Xenonová světla
Zdroj: Radek Pecák
Oranžové kabely signalizují vysoké napětí
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
jsou i vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Lexus CT 200h
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Peugeot 3008
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Volkswagen Jetta
Zdroj: Radek Pecák