Galerie: Test Seat Leon e-hybrid

Seat Leon můžete mít s řadou typů pohonů Design vozu Leon je téměř uměleckým dílem Vzadu dojem kazí falešné koncovky výfuku I plug-in lze mít buď ve variantě FR nebo xcellence Kufr je zmenšený Neboť pod dnem je nádrž Interiér působí kvalitně Ale ovládacích prvků je minimum Dobíjecí zásuvka je na předním blatníku V přístrojovém štítu můžeme nalézt obrovské množství informací Pohonné ústrojí tvoří zážehový agregát 1,4 a elektromotor Dojezd na oba typy "paliva" je přes 600 kilometrů Sedačky jsou kvalitní Klimatizace třízónová Ideální je využívat elektrický pohon na cesty do práce či za nákupy Displej lze rozčlenit na více zón LED světla svítí dobře I díky velkým kolům je podvozek trošku tužší Plastové kryty na zrcátkách vypadají trošku lacině Seat je jedna z mála automobilek, které postačí malá maska chladiče