Seat Leon můžete mít s řadou typů pohonů
Zdroj: Radek Pecák
Design vozu Leon je téměř uměleckým dílem
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu dojem kazí falešné koncovky výfuku
Zdroj: Radek Pecák
I plug-in lze mít buď ve variantě FR nebo xcellence
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je zmenšený
Zdroj: Radek Pecák
Neboť pod dnem je nádrž
Zdroj: Radek Pecák
Interiér působí kvalitně
Zdroj: Radek Pecák
Ale ovládacích prvků je minimum
Zdroj: Radek Pecák
Dobíjecí zásuvka je na předním blatníku
Zdroj: Radek Pecák
V přístrojovém štítu můžeme nalézt obrovské množství informací
Zdroj: Radek Pecák
Pohonné ústrojí tvoří zážehový agregát 1,4 a elektromotor
Zdroj: Radek Pecák
Dojezd na oba typy "paliva" je přes 600 kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou kvalitní
Zdroj: Radek Pecák
Klimatizace třízónová
Zdroj: Radek Pecák
Ideální je využívat elektrický pohon na cesty do práce či za nákupy
Zdroj: Radek Pecák
Displej lze rozčlenit na více zón
Zdroj: Radek Pecák
LED světla svítí dobře
Zdroj: Radek Pecák
I díky velkým kolům je podvozek trošku tužší
Zdroj: Radek Pecák
Plastové kryty na zrcátkách vypadají trošku lacině
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák