Toyota Mirai je zatím na silnicích bílou vránou
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Záď je sebevědomá
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Příď je v duchu stylu Lexusu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Boční profil připomíná čtyřdveřové kupé
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Interiér je také řešen klasicky
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sedačky jsou velkoryse prostorné
Zdroj: Se svolením Toyota
Vzadu by mohlo být místa více
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Stejně tak v kufru
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Volant není futuristický
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Speciálním tlačítkem H2O lze vypustit vyrobenou vodu, což je odpadní produkt
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Stejný volič převodovky mají i jiné Toyoty
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Rozlišení displeje není nejvyšší
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Tlačítka jsou i vlevo od volantu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ovládá se jimi také klimatizace
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Přístrojové ukazatele nematou řidiče
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vnitřní zpětné zrcátko je vlastně další displej
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Auto umí při provozu čistit okolní vzduch
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Nechybí indukční dobíjení telefonu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Startovací tlačítko je u volantu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Velín ovládání klimatizace vzadu
Zdroj: Se svolením Toyota
Pohodu v autě vylepší i prémiový audiosystém
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pod kapotou toho moc neuvidíte
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Auto jezdí komfortně i na velkých kolech 20 palců
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Označení pohonu je na několika místech karosérie
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pohonná látka je drahocenná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
S Toyotou Mirai je lepší kvůli umístění tankovacího hrdla u řidiče zajíždět ke stanici na pražském Barrandově obráceně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Takto jsou nádrže v autě rozmístěny
Zdroj: Se svolením Toyota