Galerie: Test Volkswagen ID.7

Volkswagen ID.7 je zatím v nabídce jako liftback, ale kombi přijde zanedlouho Auto má dlouhou splývavou záď Přední část má jednoduchý design Na zadní bylo hodně věcí podřízeno aerodynamice Boční silueta je nepochybně ladná Interiér je v současném duchu automobilky Palubní deska není příliš členitá Sedačky mají mnoho funkcí a jsou pohodlné Vzadu je místa na rozdávání Kufr je hodně dlouhý i dostatečně široký Klidně by se tu dalo i přespat Na boky lze umístit výbavu Lyže byste mohli prostrčit středovým otvorem Volič převodovky je na volantu Přístrojový štítek Takové značení volantu u elektromobilů používá VW již od modelu ID.3 Stejně jako toto ovládání klimatizace Displej zobrazuje prakticky vše potřebné Přepínač na ovládání předních a zadních okének není dobrý nápad Cestující vzadu si můžou nastavit svoji teplotu klimatizace Indukční dobíjení telefonu fungovalo bez problémů Kapsy ve dveřích i další odkládací prostory jsou prostorné Sedačky mají i atest od ortopedů Ambientní osvětlení je působivé Kliky jsou zapuštěné, ale stále se dobře uchopují Světla jsou roztažená do úsměvu Vzadu mají hodně zajímavou grafiku Auto jezdilo na dvacetipalcových kolech Pod přední kapotou není prostor třeba na kabely Nabíjení je opravdu rychlé