
Škoda Enyaq iV je velký rodinný elektromobil s dostatečným dojezdem
Zdroj: Radek Pecák
S Enyaqem jsme projížděli jarní krajinou
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil připomíná spíše zvýšené kombi
Zdroj: Radek Pecák
Zadek působí hodně mohutně
Zdroj: Radek Pecák
Mohutný zadní spojler je také estetickým prvkem
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je moderně minimalistický
Zdroj: Radek Pecák
Použité materiály působí kvalitně
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou spíše domácí křesla
Zdroj: Radek Pecák
Mají paměť a elektrické nastavování
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa habaději
Zdroj: Radek Pecák
Pro druhou řadu je možno nastavit speciální teplotu
Zdroj: Radek Pecák
Zavazadlový prostor je v souladu se škodováckou tradicí velký
Zdroj: Radek Pecák
a v opěradle je otvor pro prostrčení dlouhých předmětů
Zdroj: Radek Pecák
Po sklopení opěradel nevznikne zcela rovná plocha
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlážkou je prostor na uložení dobíjecích kabelů
Zdroj: Radek Pecák
Na boky je možno uklidit povinnou výbavu
Zdroj: Radek Pecák
Odkládací prostory jsou v dostateční míře také v interiéru - třeba na této dvoupatrové středové konzole
Zdroj: Radek Pecák
Malá schránka je také vlevo od volantu
Zdroj: Radek Pecák
Pod přední kapotou již další prostor konstruktéři neumístili
Zdroj: Radek Pecák
V interiéru je v historii značky Škoda největší multimediální displej
Zdroj: Radek Pecák
Naopak přístrojový digitální štít je malinký
Zdroj: Radek Pecák
Stejně tak titěrný je volič převodovky
Zdroj: Radek Pecák
Kromě tlačítek na volantu pak už najdete na palubní desce jen tyto
Zdroj: Radek Pecák
Označení iV 80 označuje největší možnou trakční baterii
Zdroj: Radek Pecák
Dobíjecí zásuvka je tradičně na pravém zadním blatníku
Zdroj: Radek Pecák
Kola jsou obří - jedenadvacetipalcová
Zdroj: Radek Pecák
Maska chladiče je kompletně vyplněná plastem
Zdroj: Radek Pecák
Mezi blatníkem a dveřmi je speciální ozdobný lišta
Zdroj: Radek Pecák
Aerodynamiku pomáhá vylepšovat také tento otvor v předním nárazníku
Zdroj: Radek Pecák