Zdroj: Radek Pecák
V šedivé barvě vypadá vůz docela nenápadně
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie je ale povedená
Zdroj: Radek Pecák
Obří zadní okno je vlastně i střešním
Zdroj: Radek Pecák
Tradiční bolest těchto vozů měl i konkrétní testovaný exemplář
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je prostinký
Zdroj: Radek Pecák
Ovládacích prvků jen několik
Zdroj: Radek Pecák
Pomocí tohoto joysticku si třeba i seřizujete zrcátka
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou velkoryse dimenzované
Zdroj: Radek Pecák
Místo kličky je tlačítko na otevření dveří
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa tak akorát.
Zdroj: Radek Pecák
Zpracování sedadel není bezcchybné
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je trošku moc členitý
Zdroj: Radek Pecák
Zvětšit lze po sklopení zadních opěradel
Zdroj: Radek Pecák
Chybí čalounění horní části
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem je ještě schránka
Zdroj: Radek Pecák
Vpředu je poměrně velký prostor na kabely
Zdroj: Radek Pecák
Dobíjecí konektor se nachází úplně vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Okna jsou bezrámová
Zdroj: Radek Pecák
Zde je také jedna z kamer
Zdroj: Radek Pecák
Špičkové pneumatiky nemají problém s přenosem točivého momentu
Zdroj: Radek Pecák
který plyne z dvou výkonných elektromotorů
Zdroj: Radek Pecák
Na kliky je třeba si trošku zvykat
Zdroj: Radek Pecák
Kameru na prostředním sloupku může vyřadit z činnosti třeba kapalina z ostřikovačů
Zdroj: Radek Pecák
USB zásuvky vzadu
Zdroj: Radek Pecák
kapsy nechybějí
Zdroj: Radek Pecák
Našel jsem i výklopné háčky na svrchní oděv
Zdroj: Radek Pecák
Nabíjení na ultrarychlé dobíječce
Zdroj: Radek Pecák
Přední kufr nebo také přihrádku u spolujezdce musíte odjistit na displeji
Zdroj: Radek Pecák
Ten funguje velmi dobře a má skvělé rozlišení
Zdroj: Radek Pecák