Zdroj: Radek Pecák
Auto není úplně klasickým SUV
Zdroj: Radek Pecák
Příď oživuje i světelná lišta
Zdroj: Radek Pecák
Stejný prvek je použitý i na zádi
Zdroj: Radek Pecák
I vzadu mají lidé nad hlavami dostatek místa
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je jednoduchá
Zdroj: Radek Pecák
Materiály se oproti ID.3 zlepšily
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou za příplatek sportovní
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu potěší hodně prostoru na kolena
Zdroj: Radek Pecák
Kufr má dostatečnou velikost
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlážkou je prostor na uložení kabelů
Zdroj: Radek Pecák
Displej je velký a se slušným rozlišením
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít naopak malý
Zdroj: Radek Pecák
Ušetření dvou tlačítek řidiče rozzlobí
Zdroj: Radek Pecák
Také ovládání světel není moc intuitivní
Zdroj: Radek Pecák
Detail na vrchní část sedačky
Zdroj: Radek Pecák
Spodní část je prodloužitelná
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají atest od ortopedů
Zdroj: Radek Pecák
Područky jsou moc úzké
Zdroj: Radek Pecák
Modrou barvu na výplních bych si osobně odpustil
Zdroj: Radek Pecák
Červené stehy náleží právě k verzi GTX
Zdroj: Radek Pecák
stejně jako příslušné nápisy na volantu
Zdroj: Radek Pecák
na zadní partii
Zdroj: Radek Pecák
i na boku
Zdroj: Radek Pecák
Tahle zadní světla se povedla
Zdroj: Radek Pecák
Velká kola vozu sluší
Zdroj: Radek Pecák
Dobíjecí zásuvka je na stejném místě jako bývalo víčko nádrže u spalovacích modelů
Zdroj: Radek Pecák
Kliky mají aerodynamický tvar
Zdroj: Radek Pecák