Zdroj: Shutterstock
Volkswagen e-Golf se až na detaily neliší od Golfu se spalovacím motorem.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Vlastní dobíjecí stanice buduje u svých obchodů například Lidl.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Dobíjecí stanice ČEZu před Kauflandem na pražském Vypichu.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Dobíjecí stanice ČEZu před Kauflandem na pražském Vypichu.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Volkswagen e-Golf se až na detaily neliší od Golfu se spalovacím motorem.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Jedním z detailu, který odlišuje e-Golf od klasického Golfa je chybějící výfuk.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Pod kapotou e-Golfa se skrývá elektromotor.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Označení e-Golf ukazuje na pohon na elektřinu.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Detail denního svícení Volkswagenu e-Golf.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Volkswagen e-Golf se až na detaily neliší od Golfu se spalovacím motorem.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Volkswagen e-Golf se až na detaily neliší od Golfu se spalovacím motorem.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Volkswagen e-Golf se až na detaily neliší od Golfu se spalovacím motorem.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Volkswagen e-Golf se až na detaily neliší od Golfu se spalovacím motorem.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz
Místo hrdla nádrže má e-Golf zásuvku pro přípojení kabelu nabíječky.
Zdroj: Pavel Škopek/Deník.cz