Galerie: Výroba motorů v Mladé Boleslavi v průběhu 120 let

Letecký motor s objemem válců přes 24 litrů Historicky první motor z roku 1899 V tomto motocyklu Slavia byl zabudován První motocyklový čtyřválec První motor Laurin&Klement pro automobil Poháněl Voiturette A a měl 7 koní Osmiválcový model z roku 1907 Firma Laurin&Klement vyráběla i stacionární motory Pásová výroba znamenala rozšíření denní produkce na desítky kusů Osmiválec pro luxusní Škodu 860 Tlakově odlévaný hliníkový blok motoru se uplatnil už v šedesátých letech Nejprve ve voze Škoda 1000 MB Motor Škody Favorit z roku 1987 Na konci minulého tisíciletí vyvinula Škoda tříválec 1,2 HTP Tříválce MPI a TSI se dělají v motorárně automobilky dodnes Denně jich smontují 2400 Nové typy motorů se zkoušejí ve speciální zkušebně Škoda vyvinula i závodní motor pro Fabii S 2000 a samozřejmě pro veleúspěšnou Fabii R5