Rám je připravený a bude se pokračovat s dalšími fázemi prací
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Původní Tatra MTX slouží nyní k ověřování dílů na nové kusy
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Do nich přijdou repasované motory z klasických Tater 613
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Stejný agregát byl i původních třech vozech
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Rám je svařený z ocelových trubek
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Palubní deska bude moci být třeba takováto
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Výklopná světla samozřejmě zůstanou
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Oproti původní červené Tatře se nyní zjednoduší tankování
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Řadit se budou jen čtyři rychlostní stupně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Toto je zatím tvarová maketa budoucí nádrže
Zdroj: Deník/Radek Pecák
V MTX samozřejmě pracují i na dalších projektech. Třeba dokončují další exemplář roadsteru
Zdroj: Deník/Radek Pecák