Jeden z designových návrhů projekt Škoda NOV
Zdroj: Radek Pecák
Na zádi zaujmou křidélka po americkém vzoru
Zdroj: Radek Pecák
Příď působí u tohoto prototypu trošku rozháraně
Zdroj: Radek Pecák
Oproti tomu sériová Škoda 1000 MB už byla elegantní
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Také interiér se tehdy povedl
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Zde jsou rozměry finálního provedení
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Na počátku ale bylo rozhodování, zda se přiklonit ke koncepci s motorem vpředu
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
kdy agregát poháněl přední kola
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
nebo ke klasické koncepci s motorem vpředu a pohonem zadních kol
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Nakonec vyhrál motor vzadu
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Projekt této ošklivky se naštěstí neprosadil
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
hledání konečného designu bylo složité
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
další návrh
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
toto je sedan s vagonovým typem karosérie, kdy motor je až za zadním zavazadlovým prostorem
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Existovala i takováto rozpůlená designová studie
Zdroj: Se svolením Škoda Auto