Galerie: Začátek testu elektromobilu Opel Mokka-e

S autem se ve městě dobře manévruje i parkuje Boční profil napovídá, že jde o SUV Zezadu působí vůz dost sportovně a přední maska se také moc povedla S autem jsme zatím najezdili první stovky kilometrů po Praze V zádi je solidně prostorný kufr Palubní deska je natočena směrem k řidiči Což pak umenšuje prostor pro spolujezdce K sedačkám nelze mít výhrady Vzadu je to spíš pro děti Toto je kufr s mezipodlahou v horní poloze Takto se zvětší při posunutí dolů Zadní opěradlo je rozděleno v poměru 60:40 Pod dnem kufru už moc místa není Složité otevírání zadního víka Po odjištění je třeba dlaň vložit do prohlubně To, že jde o elektromobil, signalizují světu je malá písmenka "e" Pohled na propojení dvou displejů Volant je klasický s řadou tlačítek Na displeji nahrazujícím přístrojové ukazatele se toho může zobrazovat hodně Centrální displej už je méně přehledný Klasické ovladače na většinu důležitých funkcí jsou stále přítomné Malý volič převodovky USB konektory jsou i pro lidi vzadu Potěší kvalitní materiály Bezklíčkový vstup i startování Dobře přístupná dobíjecí zásuvka Pneumatické vzpěry kapoty Přední kufr už by se pod kapotu nevešel Zatím se nám nepodařilo využít maximální dobíjecí výkon