Jaké jsou nejoblíbenější výrobky českých zákazníků?
Ikonickým produktem Pekařství Paul, a to nejen v České republice, jsou bezpochyby makronky. Jejich obliba meziročně stále stoupá, v našich prodejnách jsme za letošních deset měsíců prodali přes 670 tisíc makronek!

Jaký výrobek máte nejraději vy osobně?
Rád zkouším naše novinky. Poslední dobou si nejčastěji dávám plněný croissant a naše polévky. Na večeři nejraději beru domů chléb Charlemagne, který chválí i manželka, protože se hodí v podstatě ke všemu.

Ve Francii probíhá nákup v pekařství většinou tak, že si zákazník odnese zboží s sebou či do kanceláře. U nás je většina poboček vybavena prostorem pro posezení, využívají zákazníci této možnosti?
Tento způsob nákupů má stejný trend i u nás. Naše kamenné prodejny nicméně mají skoro všude možnost sezení, a proto více doplňujeme náš sortiment o teplé pokrmy. Již jsme zařadili teplé francouzské toasty Croque, stejně jako polévky, které máme v nabídce již několik let. Zcela nově připravujeme nabídku omelet.

Pro kvalitu výrobků jsou důležité výrobní postupy, ale také kvalita surovin. Jak vybíráte dodavatele? Jaká musí splňovat kritéria?
Suroviny nevybíráme podle nejnižší ceny, ale podle kvality, chuti a vhodnosti využití. Každý nový produkt musí před zařazením projít senzorickým testem, který provádí manažer kvality a dalšími náročnými požadavky z oblasti bezpečnosti potravin, které nám nařizuje mateřská společnost Lagardere Travel Retail.

Mnoho velkých firem klade velký důraz na aktivity v oblasti sociální odpovědnosti. Pekařství Paul dlouhodobě spolupracuje s Nadací Archa Chantal – bude tato spolupráce i nadále pokračovat?
S Nadací Archa Chantal jako každoročně i letošní rok spolupracujeme, takže se zákazníci opět mohou těšit na zajímavý kalendář, který bude k dostání v našich pobočkách. Dále jsme se rozhodli pro letošní prosinec a leden 2018 navázat spolupráci s Armádou spásy. Lidem v nouzi budeme připravovat v zimních měsících polévky na zahřátí. Velmi brzy také spouštíme spolupráci s pražskou ZOO, kterou budeme zásobovat našim neprodaným pečivem. Pečivo bude využité jako strava pro zvířata.

Na co se mohou těšit Vaši zákazníci v nadcházející sezoně?
Připravujeme pro naše zákazníky velmi oblíbenou soutěž s makronkami, novinkou bude několik variant teplých pokrmů a také nových druhů sladkých desertů.

Francouzské pekařství Paul v číslech
18 poboček v ČR

1694 pekařství ve 42 zemích světa
9 let na českém trhu
128 let od založení