Předplatit Deník

Silné spojení pro dobrou věc. Česká házená podpoří dobročinný projekt Donio

Česká házená spojila síly s charitativní platformou Donio

Česká házená spojila síly s charitativní platformou Donio | Foto: se svolením Český svaz házené

Galerie Další 4 fotografie v galerii   >

Český svaz házené se rozhodl pro zajímavý krok. Jen pár dní před zahájením mistrovství Evropy spojil své síly s dobročinnou platformou Donio, které nabídl mediální prostor i podporu v pomoci rodinám prožívajícím nelehkou životní situaci. „Věřím, že jsme našli inovativní a inspirující cestu, jak se zapojit do něčeho, co má celospolečenský přesah,“ řekl ke spolupráci prezident svazu Ondřej Zdráhala.

Národní tým bude během evropského šampionátu hájit na hřišti nejen české barvy, ale také myšlenku o solidaritě. Symboly spojení sportu a charitativních projektů se stanou reprezentační dresy i komunikace na sociálních sítích a webu České házené.

Iniciativa dokazuje, že spojení sportovních organizacích a společensky prospěšných projektů má význam. Česká házená zároveň věří, že mohou i svazy výrazně přispět k pozitivním změnám i přístupu společnosti.

„Jsme opravdu rádi, že můžeme spojit síly a zaměřit se na ty, kteří potřebují pomoct. Využili jsme vzniklé příležitosti a našli inovativní cestu, jak podporovat charitativní projekty,“ popisuje Ondřej Zdráhala.

„Ze spolupráce máme velkou radost. Věříme, že přinese podporu potřebným příběhům na Donio, ale také povzbudí další organizace a kluby k podobným krokům,“ komentuje zakladatel platformy Donio David Procházka.

Nejprestižnější reklamní pozice

Český svaz házené vstoupil do nové sezony s prestižními partnery v podobě značek Tipsport, Puma a Sportisimo, jedno místo ovšem zůstalo zatím nezaplněné, pozice generálního partnera reprezentace. „Chceme s našimi partnery vzájemné růst, posouvat se. Hledáme propojení, které oběma stranám dává smysl a vidí v něm potenciál. Zároveň se soustředíme na značky se stejnými či podobnými hodnotami,“ upřesňuje prezident ČSH.

Jednání s partnery na pozici generálního partnera nebyla finalizována, vedení Českého svazu házené se tak rozhodlo, že nejprestižnější reklamní pozici nabídne během ostře sledovaného „největšího EURA v dějinách“ charitativnímu projektu.

Kromě speciálních trikotů v červené i bílé kombinaci ČSH nabídne Doniu mediální podporu a komunikaci na svých plaformách včetně představení příběhů těch, kteří potřebují pomoc.

Utkání skupiny E kvalifikace mistrovství Evropy ve fotbale: Česko - Moldavsko, 20. listopadu 2023, Olomouc. (zleva) Alex Král z ČR, Ondřej Lingr z ČR, Tomáš Souček z ČR, Vasil Kušej z ČR a Mojmír Chytil z ČR.
KALENDÁŘ: Sport v roce 2024. Od biatlonu přes Euro až k rallye a florbalu

„Je to skvělá příležitost k zapojení celé házenkářské komunity. Partnerství, které jsme navázali, přinese pozitivní změnu v životech těch, kteří v sobě měli dostatek odvahy povyprávět svůj příběh na Donio. Zároveň věříme, že podobná aktivita může být motivací i pro další sporty a organizace,“ pokračuje David Procházka.

Podobně vidí spolupráci i samotní hráči. „Jde o skvělou myšlenku a nápad. Jsme rádi, že se můžeme zapojit do něčeho většího a být součástí projektu, který pomáhá tam, kde je potřeba,“ uvědomuje si reprezentant Jaroslav Trkovský. „Je to dobrá iniciativa a věřím, že uděláme radost těm, kteří to potřebují, ať už výkony na hřišti, tak pomocnou rukou mimo něj,“ dodává Jonáš Patzel.

Česká reprezentace odstartuje největší EURO v dějinách už 11. ledna ve 20:00 proti Dánsku.

Hlavní zprávy

Zprávy odjinud